Hovorí sa, že čas sú peniaze…

Myslím si, že väčšina podnikateľov tomuto výroku dá za pravdu.

Pracovný čas podnikateľa nezačína ráno o 9tej a nekončí o 5tej, často krát podnikateľ či živnostník nemá voľné víkendy a vonkoncom mu telefón nezvoní len v čas na to určený. Práve naopak. Pracovný čas podnikateľa je každá voľná chvíľa, kedy môže svoj biznis rozvíjať.

Ak ste podnikateľ alebo živnostník, snažíte sa každý deň čo najefektívnejšie narábať s časom. Ak má podnikanie správne fungovať, všetko úlohy dňa majú svoj čas a svoje miesto.

Je dosť možné, že…

V poslednej dobe sa nemôžete vysporiadať s pocitom, že nestíhate…

Doteraz ste v podnikaní robili všetky úlohy, stíhali ste vybavovať maily a telefonáty, naceňovať ponuky, riešiť účtovníctvo s účtovníčkou, posielať faktúry, kontaktovať nových klientov, učiť sa nové marketingové stratégie, inštalovali ste si technické veci a popri tom všetkom ste mali rôzne obchodné stretnutia…

Teraz však cítite, že je čas dať tento neporiadok DO PORIADKU.

A že je nutné určiť veciam správnu hodnotu.

V opačnom prípade vás tento rýchly kolotoč pri dlhodobom režime zcucne a zoberie vám všetku radosť z toho, prečo ste začali podnikať.

Ako ušetriť drahocenný čas v podnikaní?

Znie to možno až príliš jednoducho.

Ale je nutné niektoré úlohy delegovať druhej osobe.

V praxi sa tento úkon nazýva outsourcing a je to odovzdanie služieb na externý subjekt.

,,Povedzme, že ste podnikateľ alebo živnostník Ferko Petržlen. Každý deň venujete svojmu podnikaniu 10 hodín, pričom 2 hodiny vystavujete faktúry a posielate klientom, 2 hodiny telefonujete a píšete maily. Veľká časť času je venovaná byrokracii a administratívnym záležitostiam, sem-tam sa vyskytne nepredvídateľná situácia a zvyšok pracovného času strávite prácou, za ktorú vám vaši klienti posielajú peniaze. Na konci dňa sa cítite vyčerpaný a chcete svoju energiu investovať plnohodnotnejšie do toho, aby sa váš biznis rozbehol a mohli ste sa venovať viac veciam, ktoré sú pre vás hodnotné. Ak ako podnikateľ alebo živnostník Ferko Petržlen využijete ousourcingovú službu a zdelegujete vystavovanie faktúr, byrokraciu a administratívne záležitosti. Váš pracovný deň sa predĺži o minimálne 4 hodiny denne.

Na efektívny pracovný čas podnikateľa existuje virtuálna asistentka

Virtuálna asistentka je pojem, ktorý na Slovensku nepozná ešte veľa nadšencov.

V zahraničí a na freelance platformách (Upwork) je virtuálna asistentka dobre známa.

Virtuálnu asistenciu vykonávajú z pohodlia domova mnohé ženy, ale aj muži, ktorí majú rôzne špecifické znalosti. Často krát sa pre tento štýl práce rozhodnú hlavne matky na rodičovských dovolenkách.

Ako virtuálna asistencia funguje pre podnikateľa / živnostníka?

Podnikateľ alebo živnostník si nájde virtuálnu asistentku cez sociálne média (Linkedin, Facebook) prípadne objaví inzerát, katalóg virtuálnych asistentiek alebo vlastnú web stránku virtuálnej asistentky.

Na to, aby vedel, či sa mu služba virtuálnej asistencie oplatí si dohodne bezplatnú konzultáciu, prípadne zavolá alebo napíše mail či kontaktný formulár.

S virtuálnou asistentou bezplatne preberie to, čo chce delegovať a aká je jeho predstava o práci.

Virtuálna asistentka mu podľa cenníka alebo cenovej ponuky služieb stanoví cenu, ktorú bude podnikateľ vyplácať po vykonaní úloh.

Ak chcete vedieť, aké finančné benefity predstavuje pre podnikateľa alebo živnostníka virtuálna asistentka, prečítajte si tento článok.

Pridaj sa k mnohým podnikateľom v zahraničí, ktorí denno denne využívajú služby virtuálnej asistentky a vyskúšaj či ti taká spolupráca sedí. Úvodná bezplatná konzultácia je ZADARMO, nemáš čo stratiť. Akurát dostaneš nové informácie a možno ti práve táto outsourcingová služba zefektívni tvoje podnikanie.

Share your thoughts

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *